دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

عشق

عشق
عجب حال و هوایی دارد این عشق
به نام  و ریشه جایی دارد این عشق

به وصل و دوستی هرجا می زند حرف
درون را  تکیه گاهی  دارد  این  عشق

گر هر کس  بی  عشق لب خنده دارد
نداند   سینه  جایی  دارد   این   عشق

سفر  تا   آن   رسیدن  خط   پایان
به  راهش  رد پایی  دارد   این عشق

نظر  بر  آن   جمال  و  صانع  عشق
سپا سش آن خدایی  دارد  این عشق

به جهل و کینه  و  عهدی  شکستن
خطر را جمله چاهی دارد این عشق

به  چشمی با  نگاهش  جان  جانان
به رمزش رتبه جانی دارد این عشق

به مقصد می برد آنکه خدایی است
گذر  مستانه  سازی دارد  این عشق

نگاهی دوری اش بس گریه شوق
دو دیده اشک نابی دارد این عشق

به  شعر  و  بس  ترانه  هیچ  نگنجد
غزل را سن و سالی دارد این عشق

نظرات 2 + ارسال نظر
میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 14:22 http://www.taheri.blogsky.com

با سلام
ممنوناز اینکه به من سر زدی .
و ممنون از گذاشتن شعر عشق من در وبلاگتون ولی بهتر بود اسم مرا در زیر شعر می نوشتید . هر چند شعر هام در تمام وبلاگ ها و در سایت شعر جوانان ثبت می باشد ولی برای تبلیغات من نیاز بود این کار را انجام می دادید لطفاْ در این خصوص اقدام بفرمائید
به امید دیدار

آرش پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 16:25 http://yegane-naji.blogfa.com

با درود و سپاس به خاطر توجه شما

فرموده بودید که مایلید بیشتر آشنا بشید با آقا ابراهیم میرزایی راهبر و اینکه پرسیدید چقدر مرید دارد و.....
باید خدمت شما دوست عزیز عرض کنم که به هیچ وجه این حرکت مرید و مراد و پیر و از این قضایا نیست بلکه یک حرکت انسانی و برای انسانها ست همانطور که جمله عنوان وبلاگ نوشته شد که " علم حق و عدالت" نتیجه طول تاریخ بشریت و ثمره زمان است .. که در نهاد و فطرت همه انسانها از ازل بوده و.... در زمینه تمایل شما به آشنایی باید بگم من به عنوان یک همراه در این راه هر چه در توان دارم برای شما توضیح میدم ... و هدف فقط یافتنه خودمونه نه اینکه شناختن راهبر چرا که راهبر کمک میکنه تا ما خودمون رو بشناسیم ....

همانطور که میفرمایند : گر به خودآیی به خدایی رسی به خودآ

پیشنهاد میکنم مطالب این وبلاگ رو با دقت و تامل و تفکر بخوانید

http://jane-jahan.blogfa.com

با سپاس

در پناه حق

شاد زی مهر افزون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد