دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

دوستت دارم------هستی من

در این تاریکی شب ،

 کنار شعله سوزان شمع ،

هنوز بیدارم و می نگارم ،

نمی دا نم به خواب رفته ای

یا با فکر و خیال من می جنگی !!!

ولی اونچه که می دونم اینه که راحت به خواب رفته ای

ومن رو مثل همیشه به دست تنهایی و جدایی سپردی !!!
نمی دونم چرا امشب بیش از همیشه احساس دلتنگی می کنم ،

دوست داشتم کنارت بودم ،

برام حرف می زدی و منم بهت گوش می دادم ،

ولی می دونم که تو هیچ وقت حوصله من و نداری ،

شایدم هیچ وقت ، وقتش رو نداری !!

خیلی وقته که دلم می خواد باهات حرف بزنم ولی حیف .....
می خوام دور از کنایه و پرده پوشی اعتراف کنم

که من تو را نه فقط دوست دارم بلکه می پرستم. مهربانم !!

دلم برات خیلی وقته که تنگ شده ،

هیچ وقت تنهام نذار .....

نمی دانم

 
نمی دانم دلم گم شده یا اونی که دل به او سپردم!
نمی دانم عشقم گم شده یا معشوقم.
نمی دانم اعتماد بی جا کردم یا بی جا به من اعتماد کردند.
نمی دانم لیاقت او را نداشتم یا او لایق من نبود.
 نمی دانم من در حق عشقمان خیانت کردم یا او.
او قدر ندانست یا من,
نمی دانم.....
نمی دانم خدا این را قسمت ما کرد یا ما خود قسمت را رقم زدیم.
نمی دانم چرا وقتیکه دل بستن سهل است, دل کندن آسان نیست.
 نمی دانم خدا به ما "دل" داد تا از دنیا ببریم یا دنیا رو داد تا دل بکنیم ،
نمی دانم خدا این را قسمت ما کرد یا ما خود قسمت را رقم زدیم.
نمی دانم چرا وقتیکه دل بستن سهل است, دل کندن آسان نیست.
نمی دانم خدا به ما "دل" داد تا از دنیا ببریم یا دنیا رو داد تا دل بکنیم...
 
زیبا نیست

چند نوشته

 
منم دلتنگم !
آن قدر که با نامت می گریم !
دل تنگی...انتظار...من ...من غریب تر از همیشه ام عشق من...
تو که خوب می دانستی که همه تنها آشنایی را به یدک می کشند و تو آشنای منی...
تو که می دانستی هر نفسم با نفست بیرون میاد...
تو...
یادت نمی آیدعشق من؟...
یادت هست در آغوشم کشیدی که من همه کس توام ! ...
من برای تو ...برای تو که همه کس منی...
برای تو که همه ی دنیای ساده و کودکانه ی منی دلتنگم...
من برای چشمانی دلتنگم که روزهاست رهایم کرده اند..
من برای دست هایی دلتنگم که روزهاست تنهایم گذاشته اند و رفته اند
من روزهاست که خاموشم...
بگذار فکر کنند این ها هذیان های یک بیمار تب آلود است...
بگذار فکر کنند شعر است !استعاره های ادبیست و برایم دست بزنند ...
بگذار تماشا کنند مرا که خاطرات درونی وجودم را می خورند و دارم تمام می شوم
برای آن ها بی آن که بدانند من روزهاست تمام شده ام...
به من حق بده نازنینم! تو حق بده...
این آشفتگی را بر من ببخش ولیکن من برای تمام شدن خویش این طور گریان نیستم...
من برای رفتن توست که می نالم
 
ممنونم از این شعرت
خیلی باهاش خال کردم
 

تنهایی:

 

دلم گرفت ای هم نفس                     


                                   پرم شکست تو این قفس


تو این غبار . تو این سکوت                   


                                 چه بی صدا . نفس نفس

 

از این نامهربونی ها                        


                                دارم از غصه می میرم


رفیق روز تنهایی .                            


                                یه روز دستاتو می گیرم

تو این شب گریه می تونی                      


                         پناه هق هقم باشی

              

زیبا نیست؟

کاره خودم نیست هاااا

آرزو

کاش بر ساحل رودی خاموش
عطر مرموز گیاهی بودم
چو بر آنجا گذرت می افتاد
بسراپای تو لب می سودم

 کاش چون نای شبان می خواندم
بنوای دل دیوانه تو
خفته بر هودج مواج نسیم
می گذشتم ز در خانه تو

...

کاش چون یاد دل انگیز زنی
می خزیدم به دلت پر تشویش
ناگهان چشم ترا می دیدم
خیره بر جلوه زیبائی خویش

 کاش در بستر تنهائی تو
پیکرم شمع گنه می افروخت
ریشه زهد تو و حسرت من
زین گنه کاری شیرین می سوخت

کاش از شاخه سرسبز حیات
گل اندوه مرا می چیدی
کاش در شعر من ای مایه عمر
شعله راز مرا می دیدی

 

ممنونم عزیزم