دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

۲۵تا چرت و پرت

 

۱- چرا روی آدرس اینترنت به جای یک دبلیو؛سه تا دبلیو می گذارند ؟ چون کار از محکم کاری عیب نمی کند!

۲- اگر  اسکلت از بالای دیوار بپرد پایین چه می شود ؟ هیچ وقت این کار را نمیکند چون جیگر ندارد!

 

۳- چرا مار نمی تواند به مسافرت برود ؟ چون دست ندارد که برای خداحافظی تکان دهد!

 

۴- برای قطع جریان برق چه باید کرد ؟ باید قبض آن را پرداخت نکرد!

 

۵- نصف النهار چیست ؟ همان شام است که در واقع نصف نهار است که برای شام مانده است!

 

۶- آخرین دندانی که در دهان دیده می شود چه نام دارد؟ دندان مصنوعی!

 

۷- چرا دوچرخه خودش نمی تواند به ایستد؟ چون خیلی خسته است!

 

۸- اگر کسی قلبش ایستاده بود چه می کنید؟ برایش صندلی می گذاریم !

 

۹- دارچین رو چگونه درست می شود؟ وقتی یک چینی را دار بزنند!

 

۱۰- چرا لک لک موقع خواب یک پایش را بالا می گیرد ؟ چون اگر هر دو تا رو بالا بگیرد ؛ می افتد!

 

۱۱- اگر شخصی خیلی سر شناس باشد ؛ به نظر شما چه کاره است ؟ آرایشگر!

 

۱۲- اگر تلویزیون روشن نشد چه می کنید ؟ آن را هل می دهیم و می زنیم کانال دو!

 

۱۳- شباهت دماسنج با ورقه ی امتحان در چیست؟ هر دو وقتی به صفر می رسند آدم می لرزد!

 

۱۴- چرا دود از دودکش بالا می رود ؟ چون ظاهرا چاره ی دیگری ندارد!

 

۱۵- شباهت نون سوخته با آدم غرق شده چیست ؟ هر دو تاشونو دیر کشیدن بیرون!

 

۱۶- فرق یخمک با آتروپات در چیست؟ یخمک خوشمزه تر است!

 

۱۷- فرق باتری با مادر زن در چیست ؟ باتری حداقل یک قطب مثبت دارد اما مادر زن هیچ چیز مثبتی ندارد!

 

۱۸- اختراعی که برای جبران اشتباهات بشر درست شده است چیست ؟ طلاق!

 

۱۹- چه طوری زیر دریایی لر ها رو غرق می کنند؟ یه غواص میره در میزنه !

 

۲۰- ناف چیست؟ ناف نمره ی صفری است که طبیعت به شکم بی هنر داده است!

 

۲۱- خط وسط قرص برای چیه ؟ برای این که اگر با آب پایین نرفت با پیچگوشتی بره !

 

۲۲- چرا ترک ها با دو دست دست می دهند؟ چون فرق راست و چپشونو بلد نیستند!

 

۲۳- یک ترک چگونه یک پرنده رو می کشد؟ آن را از بالای یک صخره به پایین پرتاب می کند!

 

۲۴- چرا ترک ها همیشه ۱۸ تایی میرن سینما ؟ چون برای کمتر از ۱۸ ممنوع بوده !

 

۲۵- اگر در یک موسسه سطح بالا یک ترک ببینید به او چه می گ.یید؟ یک بازدید کننده!

 

دیگر.....

 

بخوان براى دل من ترانه اى دیگر                          ترانه اى ز شب شاعرانه اى دیگر

مرا در آتش آغوش خویش گرمى بخش                       بزن به زلف گرهگیر شانه اى دیگر

 ز عشق قصه شیرین بگوى با دل من                         که غیر عشق، ندارد بهانه اى دیگر

تو اى پرنده صحراى دور دست خیال                           مگیر جز دل من آشیانه اى دیگر

به اشک دیده نویسم حکایت غم خویش                        که ماند از من و عشق نشانه اى دیگر

 

برای تو

خانه خراب تو شدم به سوی من روانه شو 

سجده به عشقت می زنم منجی جاودانه شو

                    ای کوه پرغرورمن سنگ صبور تو منم                   

 ای لحظه ساز عاشقی عاشق با تو بودنم

روشنترین ستاره ام می خواهمت می خواهمت

تو ماندگاری در دلم میدانمت میدانمت

                      ای همه وجود من نبود تو نبود                     

من ای همه وجود من نبود تو نبود من

                ای همه وجود من نبود تو نبود من                

ای همه وجود من نبود تو نبود من

میمیرم برات

میمیرم برات

نمی دونستی میمیرم بی تو بدون چشات

رفتی از برم

نمی دونستی که دلم بسته به ساز صدات

آروزمه که می دونستی که من میمیرم برات

عاشقم هنوز

نمی خواستی که بمونی و بسوزی به ساز دلم

گفتی من میرم تو می خواستی بری تا فردا ها گل خوشگلم

برو راهی نیست تا فردا ها از آب و گلم

سفرت به خیر

اگه میری از اینجا تک و تنها تا یه شهر دور

برو که رفتن بدون ما میرسه به یه دنیا نور

سفرت به خیر

برو گر شکستی می تونی دوباره بساز

از دلی شکسته نامید و خسته تو باز غرور

نمی خوام بیای

نمی خوام میون تاریکی من تو حروم بشی

نمی خوام ازت نمی خوام مثل یه شمع بسوزی برام تا تموم بشی

برو تا بزرگی می خوام که فقط آرزوم بشه

عاشقم هنوز

 

کوتاه ولی با ارزش

 

مهر از همه بریدم تا مهربان بمانی

نا مهربان تو رفتی با دیگران بمانی

 

سرمایه ی عمر آدمی یک نفس است و آن یک نفس از برای یک هم نفس است. اگر نفسی با نفسی هم نفس است آن یک نفس از برای یک عمر بس است.

 

بارش برف سنگین فراقت را یادم آورد قبل از اینکه حس کنم هستی نیستی ات را باور کردم...

 

 

از دیروز بیاموز برای امروز زندگی کن و به فردا امید وار باش..