دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

دوست ندارم

همیشه چشماتو بستی *****اخرش منو شکستی

اخرش چشمای من باخت ***ولی اصلا تو رو نشناخت

منو تنها گذاشتی *****بگو دیگه دوستم نداشتی

رفتی تو پیش رقیبم ******همیشه دادی فریبم

دستمو بازم تو خوندی *****رفتیو پیشم نموندی

من از تو حسودی میخوردم ****اره من بی تو میمیرم

اما الان یه سرابی ******یه حباب روی ابی

حالا من چشمام و بستم ***نمی خوام بگی که مستم

من دیگه اخر کارم *****دیگه با هات کاری ندارم

نگرد دیگه کنارم ***دیگه از چشات بی زارم

بلند شو از کنارم ****من دیگه دوست ندارم

نظرات 2 + ارسال نظر
hamid دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 20:42 http://www.freefoxs.blogsky.com

برای دانلود آهنگهای زیبای استاد محسن چاووشی به این وبلاگ اتصال حاصل یابید.........

غول چراغ سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 15:19

سلام وقت بخیر

سلامتی؟

بعد از مدت ها اومدم! ... آدمیزاد همیشه چیزهایی رو که بهش نزدیک هستن رو زود فراموش میکنه یا قدرشون رو نمیدونه یا بهشون سر نمیزنه یا ....!

راستی اسم وبلاگ من عوض شده!


رقص بر شعر تر و ناله نی خوش باشد
خاصه رقصی که در آن دست نگاری گیرند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد