دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

به هر جای دنیا که می‌‌خواهید مجانی تلفن کنید


از ‌‌رایانه ‌‌‌به ‌تلفن ‌ثابت ‌یا ‌‌همراه‌


[تصویر: 100953314002.jpg]

حتما همگی نام نرم‌‌افزار Skype به گوشتان خورده است. این برنامه یکی از مشهورترین ابزارهای مخصوص تلفن اینترنتی به حساب می‌‌آید که بسیاری از کاربران نیز با آن آشنایی دارند اما همانطور که می‌‌دانید با استفاده از این نرم‌‌افزار نمی‌‌توان با خطوط تلفن ثابت یا همراه به‌‌طور رایگان ارتباط تلفنی برقرار کرد.
Evaphone

زود نتیجه‌‌گیری نکنید! قصد معرفی نرم‌‌افزار اسکایپ را نداریم. در این مطلب قصد داریم بجای یک برنامه، سایتی را به شما معرفی کنیم که کار تمام نرم‌‌افزارهای تلفن اینترنتی را یک‌‌جا و به سادگی برای شما انجام دهد.

سایت اینترنتیEvaPhone با ارائه سرویس رایگان تلفن اینترنتی خود به شما این امکان را می‌‌دهد تا به‌‌راحتی با تمام خطوط تلفنی دنیا اعم از ثابت و همراه تماس برقرار کنید


به سادگیABC

استفاده از خدمات این سایت بسیار ساده است. ابتدا وارد لینک
http://www.evaphone.comشده، سپس شماره مورد نظر خود را شماره‌‌گیری می‌‌کنید. به همین سادگی!

استفاده از این سایت تا زمانی که یک رایانه در اختیار داشته و فلش پلیر 9 نیز روی آن نصب باشد برای شما امکان‌‌پذیر است.

برای استفاده از این سرویس به نصب هیچ نرم‌‌افزاری نیاز ندارید و حتی در کافی‌‌نت ها نیز می‌‌توانید از آن استفاده کنید. (توصیه می‌‌شود برای جلوگیری از پخش صدا به‌‌شکل اکو از گوشی سر (هدست) استفاده کنید).

ادامه ماجرا

شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که هزینه‌‌های این سایت چطور تامین می‌‌شود و چرا خدمات خود را به‌‌طور رایگان در اختیار کاربران قرار می‌‌دهد؟

�سوالتان کاملا به‌‌جا است و پاسخ آن چنین است:� هنگام استفاده از این سرویس پس از انجام عملیات شماره‌‌گیری تبلیغاتی روی صفحه برای شما به نمایش در می‌‌آید که هزینه‌‌های این سایت را تامین می‌‌کنند.
همچنین پس از چندین بار برقراری تماس رایگان با کمک این سرویس پیامی مبنی بر اتمام محدودیت استفاده رایگان روزانه به شما نمایش داده می‌‌شود و از شما می‌‌خواهد تا برای استفاده از خدمات سایت به‌‌طور نامحدود در آن ثبت نام کرده و نسبت به خرید اعتبار اقدام کنید.

نا‌‌امید نشوید

توجه داشته باشید که محدودیت استفاده شما از خدمات این سایت هر روز صفر می‌‌شود و با اتمام اعتبار مجاز روزانه خود می‌‌توانید در روز بعد نیز مجددا از خدمات رایگان این سرویس استفاده کنید. محدودیت این سرویس با توجه به خطوط ثابت یا همراه و همچنین کشور مورد تماس متفاوت است. به‌‌عنوان مثال در برخی کشورها محدودیت مکالمه در روز 2 بار و در هر مکالمه در حد چند ثانیه است و در برخی از دیگر کشورها همچون امریکا اعتبار مجاز برای مکالمه رایگان بیش از 6 دقیقه است. برای کسب اطلاعات دقیق از میزان اعتبار مجاز اختصاص یافته به خطوط هر کشور می‌‌توانید به این این لینک مراجعه کنید:
http://evaphone.com/destinations

نکته قابل ذکر دیگر این است که شاید خدمات این سایت برای مکالمه‌‌های طولانی مدت به‌‌طور رایگان کاربردی نداشته باشد اما در مواقع بسیار زیادی می‌‌تواند جایگزین پیام کوتاه شده و در شرایط ضروری، تماس اضطراری به هرجای دنیا را به‌‌طور رایگان برای شما فراهم کند. همچنین با کمک این سرویس می‌‌توانید دوستان و آشنایان خود را با یک مکالمه کوتاه از حضور خود در اینترنت مطلع کرده و مکالمه طولانی مدت خود را به محیط‌‌های گفتگوی چت منتقل کنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
شایان پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:03

سلام دوست عزیز چرا عما نمکنه This call direction is not supported یعنی هیچ راهی نیست

درست متوجه نمیشم در مورد چی داری صحبت میکنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد