دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

احمدی نژاد پان ترک میشود!!!

   حال میکنید یا نه؟؟؟!!! منم بلدم ادای شما رو شمارو دربیارم!!

 

دو سال پیش یه کم زودتر از این موقعها، تو شهرهای آذربایجان و ترک نشین حوادثی رخ داد و باعث شد که بر سر یه سوء برداشت از یه کمیک استریپ چاپ شده در روزنامه ایران درگیریهای زیادی به وجود بیاد. بعد از دو سال که به اون جریان فکر میکردم و فهمیدن اینکه در خیلی از جریانات از سال 78 و از حادثه کوی دانشگاه که یه نهاد خاص نظامی در آنها دخالت داشت و با دیدن بعضی از اسناد و فیلمهای دو سال پیش بیشتر به حال این وضع نگران میشم.

اما دلیل اینکه امروز این حرفها رو میگن این عکسی هست که در بالا می بینید. همون طوری که مشاهده می کنید آقای احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمون در یه اقدام سوال برانگیز با دستانشان نماد پان ترکیسم را به مردم نشون میدن. اون موقع بنا به دلایلی از جمله خدمت سربازی نمی تونستم چیزی بنویسم. اما اینک به راحتی میتونم در موردش صحبت کنم.

من خودم مخالف پان ترکیسم هستم اما میخوام بدونم جناب آقای احمدی نژاد نمیدونستن با این کاراشون دارن یه عده رو تشویق میکنند که به اقدامهای آنارشیستی رو بیارن و همچون حوادث خرداد 85 بسیج و بقیه وارد کارزار بشن و شروع به قلع و قمع جوونهای این ملت کنند.

من نمیدونم این همه مشاور دور و بر ایشون هست، یکی نیست که بگه این حرکت درست نیست. 

شاید برای خیلیا سوال برانگیز باشه که این نماد چه چیزی هست بنا به عقایدی که پان ترکیستها دارن «گرگ» را نماد آذربایجان میدونند و با این حرکت دست به نوعی تداعی گر سر گرگ میباشد و خواهان تشکیل کشور مستقلی که شامل جمهوری آذربایجان و جمهوری خودمختار نخجوان و استانهای آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل و زنجان و همدان و مرکزی می باشند. متاسفانه عقاید به شدت افراطی این گروه باعث شده که خیلی از اهالی آذربایجان اهمیتی به صحبتهایشان نداشته باشند و حتی شبکه ماهواره‌ای که این تفکر رو تبلیغ میکنه به نوعی توسط اهالی ترک زبان بایکوت میشه.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد