دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

عید شد ... شعبان به نیمه رسید ...

مدتی ننوشتند،

مرا،

عید شد ... شعبان به نیمه رسید ...

حوصله‌ی سکوتم سر رفت،

نسیم وزید،

من به باغ مینو رسیدم ...

 

انگار ... سکوت دیگری شد ...

 

حادثه شد آمدن موعود،

موعد ...

معاد ...

و هر مشتق دیگری از این ریشه‌ی دل لرزان ...

 

ترنم واژه،

پس از واژه،

کنار همیشه ...

 

من مثل گذشته شدم،

گذشته مثل امروز،

فردا ...

 

لغت دارم تا دلت بخواهد،

که بنویسی مرا،

که بنویسند ترا ...

 

تکرار نکن که تکراری بشود ...

همین کلمات را با صداها ... با نواهای مختلف سر کن ...

 

نه شعر می‌خواهد،

نه موسیقی ...

هدایت می‌شود همه‌ی پروانه به سمت همه‌ی کاشانه ...

 

تاریک و روشن ...

من و معدن آرزوها ...

 

این همه که می‌گویم نه به خود است نه به خدا،

و خدا ...

کلمات است برای خودش ...

صفحات است برای خودم ...

 

جایی نرو،

همین جا کنارت بنشین،

بگذار تمام ضمایر اشتباه باشیم،

باشد تا تو برویم ...

 

اصلا دلم می‌خواهد قاعده‌ی این بازی را بر هم بزنمند،

لغت برود آخر فعل و واژه‌ی فاعل پس از نهاد باشد گزاره،

اصلا رنگ بدهم به خاکستری‌ها ... خاکستری بدهم به آبی مغزپسته‌ای ...

 

دلم می‌خواهد با بی‌نظمی دست‌هایم که می‌نویسند،

دلت را بترکاننیمند...

 

دلم خنک شد،

خیالم راحت شد که هنوز من سلطان این شهرم،

با همه‌ی مردمان لغتینش...

 

شعر نیاز نیست به خدا ...

دیشبت ماه تمام بود،

تمام کرد عاشق ...

 

تمام نمی‌شود عشق ....

 

متن‌هایی داشته‌ام اینجا،

طولانی‌تر از هر بحر طویلی،

از هر شکل شکیلی ...

 

تو برای من و آرزوهایم در قضاوت‌خانه‌ی محبت وکیلی...

بس که تو در شراکت عشق اصیلی...

 

عاشق توام...

 

کوچه‌ی اول سمت راست...

 

باران می‌زند روی صورت پرنده،

یکی دور یکی نزدیک،

یکی تشنه یکی عطش،

عشق یعنی وقتی رسیدی نرسیدی،

یعنی شتر دیدی ندیدی،

یعنی وقتی سینه‌ات را از هوس بوی یوسف به لحظه‌ای بریدی،...

 

نه وصل ممکن نیست،

دست کافی نیست،

سر قابل نیست،

حادثه بزرگتر از این حرف‌هاست،

مثل عاشوراست ...

مثل تولد منجی‌است ...

عشق است،

بازی نیست ...

باختن است ...

 

برو،

برو و گوشه‌ای پیدا کن،

برو و چشمه‌ای پیدا کن ...

 

برو و عاشق باش...

 

 

تقدیم نمی‌شود به صاحب زمان،

من کوچک‌ترم برای چنینی،

او خودش نظر می‌کند،

به آن‌ها که نمازهایش را به سمت ماه شب چهاردهش می‌خوانند...

 

روز خوبی است... از طلب غافل نشوی ...

نظرات 7 + ارسال نظر
پژواک خاموش چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 23:55 http://p-kh.blogfa.com

سلام
خیلی زیباست.شاد باشید.

ثریا پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 21:10 http://reikienergy.persianblog.ir

اللهم صلی علی محمد و آل محمد .

نوشته زیبایی بود .


من آپم . خوشحال می شوم سر بزنید .

آذرقلی نژاد جمعه 25 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 20:42 http://ofogh61.blogfa.com

سلام .وبلاگ جالبی دارید.حاضر به تبادل لینک با (همشهری)!

قاصد خوش خبر یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:35 http://www.vnnu.com/fa?111156613

عجله کنید کسب درآمد واقعی و صد در صد قانونی
این بار از راه قانونی
سایت 100% فارسی و قانونی
بدون پرداخت هیچ هزینه ای
سقف درآمد این سایت ماهیانه مبلغ بیشتراز صد میلیون تومان است
درآمد شما از 100 تومان تا میلیون ها تومان در ماه بستگی به زحمت شما وتلاش شما دارد
این فرصت را از دست ندهید
بی حوصله گی نکنید حتما به این سایت بیایید
استخدام رایگان در بزرگترین سایت درآمد زای ایرانی
مطمئن باش که نه کلاه بر داری ونه سرکاری و یا ....
1,000 تومان هر ماه برای 10 نفر عضو شما
10,000 تومان هر ماه برای 100 نفر عضو شما
100,000 تومان هر ماه برای 1000 نفر عضو شما
1,000,000 تومان هر ماه برای 10,000 نفر عضو شما
10,000,000 تومان هر ماه برای 100,000 نفر عضو شما
100,000,000 تومان هر ماه برای 1,000,000 نفر عضو شما
**گرین هورس ایرانی =کاملا قانونی =بدون نیاز به دیدن آگهی**
با پرداخت 100%
شرکت تازه تاسیس است حالا حالا ها کسی متوجه چنین موقعیتی نمیشه پس تا دیگران از دست شما نپریدن عضو شوید
باور کن هیچ ضرری نداره ، همش سوده
بهترین فرصت شغلی برای آقایان و خانمها
روزی یک ساعت فعالیت = درآمدی باورنکردنی

برای عضویت روی لینک (وب سایت) کلیک کنید

بنگرى یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:36 http://www.bangeree.blogsky.com

سلام احمد عزیز ...
بسیار زیبا بود ....
منتظرت هستم ...امیدوارم که در همه کارهات موفق باشید

ثریا یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 15:15 http://reikienergy.persianblog.ir

سلام . نوشته زیبایی بود .
من به روزم .
[خداحافظ]

بنگرى سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 19:56 http://www.bangeree.blogsky.com

سلام احمد عزیز
خوبی ؟
خوشحال شدم اومدی وبلاگم ...
در هر نا امیدی ...امیدی هست ..
شاد و موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد