دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

جا به جا شد تقدیر، مثل برگی در باد

جا به جا شد تقدیر، مثل برگی در باد

آسمان ابری شد، ناله ای را سر داد

زیرورو شد دنیا، خوب وبد در هم ریخت

روز و شب هم گم شد در سکوت و فریاد

گرمی تابستان از تعجب یخ زد!

لحظه سختی بود، شد زمستان مرداد!

رود پر آب اینبار خسته بود از تکرار

سوی مردابی رفت در کویری آباد!

مهربان تر از قبل، شد خدا:<< تا انسان-

- بال پروازی خواست>> آسمانها را داد

معبد امنش را از گنه خالی کرد.....

سیب و گندم هم شد در بهشتش آزاد

 مضطرب شد ایوب، می دود هر سویی

معنی اش یعنی: (رفت، صبر ایوب از یاد)

یوسف آنجا مانده ، در کنار یعقوب

غصه شد جایش چاه ، کلبه و کنعان شاد

عقربکها رفتند قاب اعداد اینبار-

- می کشد هر ساعت، عکس خود را فریاد

وقت بر گشتن بود!؟ یا که رفتن!؟ ماندم!

آسمان هم گویی از زمین می افتاد

گیج و سر گردانم، شده ام دیوانه!؟

می شود بر گردم سر زمین خرداد؟؟

 

نظرات 5 + ارسال نظر
یاسمین ( حرفهای یه دختر غمگین شنبه 21 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:50 http://rue.blogsky.com

نمی دونم چی بگم...غمگین بود...
کاش با هم مهربانتر بودیم
دلت شاد

بنگری شنبه 21 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 17:09 http://www.bangeree.blogsky.com

سلام دوست خوب
عید فطر را با زیباترین لباسهای عیدش تبریک و تهنئت تقدیم حضورت .
همیشه ایامت عید و شادی باشه

بارون شنبه 21 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 20:04 http://man-o-baroon.blogsky.com

یکی مینویسه که خواننده بیشتری داشته باشه که من یکی هیچوقت نفهمیدم آمار بازدید کننده چه تاثیری میتونه روی چه چیزی داشته باشه. هزار تا دلیل دارن این و اون که نمیدونم و زیاد هم دنبالش نیستم که بدونم. اما خودم مینویسم واسه خودم. خودم رو از توی خودم میکشم بیرون و دوباره به خودم نگاه میکنم. از یه جای دیگه نگاه میکنم به خودم. اونوقت...

سوگل سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:00 http://poneyeeshgh.blogfa.com

سلام
شرمنده که اینقد دیر اومدم آخه گرفتار درسم
ولی خیلی زیبا بود خیلی
شاد باشین

[ بدون نام ] جمعه 27 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 16:08

خوب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد