دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

دوستت دارم------هستی من

در این تاریکی شب ،

 کنار شعله سوزان شمع ،

هنوز بیدارم و می نگارم ،

نمی دا نم به خواب رفته ای

یا با فکر و خیال من می جنگی !!!

ولی اونچه که می دونم اینه که راحت به خواب رفته ای

ومن رو مثل همیشه به دست تنهایی و جدایی سپردی !!!
نمی دونم چرا امشب بیش از همیشه احساس دلتنگی می کنم ،

دوست داشتم کنارت بودم ،

برام حرف می زدی و منم بهت گوش می دادم ،

ولی می دونم که تو هیچ وقت حوصله من و نداری ،

شایدم هیچ وقت ، وقتش رو نداری !!

خیلی وقته که دلم می خواد باهات حرف بزنم ولی حیف .....
می خوام دور از کنایه و پرده پوشی اعتراف کنم

که من تو را نه فقط دوست دارم بلکه می پرستم. مهربانم !!

دلم برات خیلی وقته که تنگ شده ،

هیچ وقت تنهام نذار .....

نظرات 1 + ارسال نظر
سوگل جمعه 6 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:07 http://poneyeeshgh.blogfa.com

سلام دوست عزیز
شعرت خیلی زیبا و پر احساس بود
امیدوارم هیچ وقت دلتنگ نباشی
شاد باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد