دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

تقدیم به کسی که همه ~هستی~ه منه

تو اگر پاییز زردی

واسه من بهار سبزی

تو اگر هوای سردی

واسه من همیشه گرمی

تو اگر ابر سیاهی

واسه من ابر بهاری

تو اگر دشت گناهی

واسه من یه بی گناهی

تو اگر غرق نیازی

واسه من یه بی نیازی

تو اگر رفیق راهی

واسه من یه تکیه گاهی

تو اگردلت زسنگه

واسه من خیلی قشنگه

تو اگر باده پرستی

تو اگر دیوانه هستی

اگه مستی اگه پستی هر چه هستی

من تو را با آنچه هستی دوست دارم.


 

نظرات 1 + ارسال نظر
بنگری چهارشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 20:44 http://www.bangeree.blogsky.com

سلام احمد عزیز
ممنونم از حضورت .
من که حرفی ندارم .... آدرس آیدیت چی شد ؟؟؟
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد