دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

کوزه گر

گاهی وقتا میگن قسمت نیست ......

گاهی وقتا میگن تقدیر نیست ....

گاهی وقتا میگن خود عشقه که عاشق رو نمیخواد ....

من همه تلاشم رو واسه عوض کردن قسمت و تقدیر میکنم ....

اگه بازم تقدیر نخواست و عشق منو رها کرد منم به حرمت عشق حرفی ندارم ....

ولی .........

یاد تورو هیچکس نمیتونه از من جدا کنه ...

حتی خودت ....

چون ذهنم دیگه مال خودمه ....

به هرچی بخوام فکر میکنم و اونم چیزی نیست جز عشقی که شاید هیچ گاه........!!

شاید این شکل عشق برا خیلی ها منفورو زجر آور باشه ....

نمیخوام نظرشون رو عوض کنم ولی :

مگر نه عشق شیطانی از جنس آتشه؟؟

من این شیطان رو میخوام و اسیرش میشم ، هرچند غلط باشه..

کاش میشد از این وبلاگ هم خودمو میبریدم ولی نه ...

اینجا تنها یادگاری از توست که خودم به تو دادم....

اینجا رو به یاد اتیش چشمای تو، مرز عشق خوندم .....

اینجا تنها جاییه که اگه روزی فقط چند ثانیه به آخر عمرم مونده باشه میتونم آدرس همه نوشته هام رو توی همون چند ثانیه بهت بدم و همه حرفام رو یه جا بهت گفته باشم ....

حرفایی که واسه تو گفتم رو هم یه جا جمع کردم تا بتونی خیلی راحت ببینی ....

آخرین حرف امروزم هم ......

خدا کنه توی اون زمونی که کوزه گری در زمانهای دور داره از خاک من کوزه ای میسازه دسته اونو اونقدر محکم و زیبا درست کنه که هیچ وقت نشکنه و از گردن یارش جدا نشه حتی اگه خود کوزه بشکنه .....

نظرات 4 + ارسال نظر
نگار سه‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 18:31 http://sahel2009.blogfa.com

سلامم

خوبی؟

چه قشنگ گفتی

فقط میتونی تو ذهنت داشته باشیش

چون اون جا فقط در امانه

امیدوارم بهش برسی اگه لایقته

قربانت


بای

بنگری چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:57 http://www.bangeree.blogsky.com

سلام ...
چه صادقانه نوشتى ، خلوص و صمیمیت رو در نوشته هات احساس میکنم . میدونى خدا همیشه به اندازه نیت آدمها چیزى که لایقشن بهشون میده .... امیدوارم به آرزوهات برسى ..
ممنونم که همیشه لطف دارى بهم سر میزنى .
موفق باشى

سوگل چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:50 http://poneyeeshgh.blogfa.com

سلام
حرفای دلتو خیلی زیبا گفتی نمی دونم در موردش چی بگم
خیلی صادقانه و زیبا بود امید وارم خداوند پاداش هین نیت صادقانرو بده
امیدوارم دلتون شاد

علی چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 14:04 http://www.aadeleh.blogfa.com

سلام

وبلاگ قشنگی دارین


به ما هم سر بزنین خوشحال می شیم موفق باشین

یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد