دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

زندگی من

 

دوست دارم همونطوری باشم که هستم

یه کلبه کوچیک

یه گلیم پا خورده

یه کوزه آب

یه تیکه نون

یه روز سبز با روشنایی خورشید

یه شب پر ستاره با نور ماه

یه کتاب که نشونه خداشناسی باشه

...یه دفتر خاطرات و

دوست دارم تو هم همونطوری باشی که هستی

هرطور که باشی برام عزیزی

نمی تونم وقتی میای سر راهت فرش پهن کنم

نمی تونم از چند نفر بخوام که روی کجاوه بنشوننت و دورت بچرخن

نمی تونم سر تا پای تو رو طلا بگیرم

نمی تونم زیباترین الماس های دنیا رو پیشکشت کنم

نمی تونم چشمات رو به تصویر بکشم

اما می تونم تمام زیبایی های دنیا رو یه جا بهت تقدیم کنم

همون چیزی که تمام عشقم رو ابراز می کنه

همون چیزی که با تمام وجودم بهت تقدیم می کنم

می دونم که می دونی از همه دنیا چی دارم برای تو

آره، فقط یه شاخه گل سرخ

 

نظرات 1 + ارسال نظر
بنگری چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:55 http://www.bangeree.blogsky.com

سلام احمد عزیز ،
زیبا و با احساس نوشتى .....
موفق باشى

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد