دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

حجاب

 

** مکن حجاب وجودت لباس دیبا را **

** که نیست حاجت دیبا وجود زیبا را **

** تو را برهنه در آ غوش باید آوردن **

** گرفتی از همه عضوت مراد اعضا را **

** ز پای تا بسرت می مکم چو نیشکر **

** به دستم ار سپارند آن سر و پا را **

** هنور اهل صفا پرده در میا ن دارند **

** بیار ساقی مجلس می مصفا ر ا **

** زگریه ی سحری گرد دیده پاک بشوی **

** که در قدح نگری خنده های صهبا را **

** شبانه جام جهان بین ز دست ساقی گیر **

** که  آشکارا  ببینی  نهان  فردا  را **

** چه شعله بود که سر زد زخیمه ی لیلی **

** که سوخت خرمن مجنون دشت پیما را **

** کمال حسن وی از چشم من تماشا کن **

** ببین ز دیده ی وامق جمال عذرا **

** دلش هنوز نیامد به پرسش دل من **

** مگر به دلها نشیند راه دلها ر ا **

** سحر فرشته ی فرخ سرشته ای دیدم **

** که می نوشت به زر این سه بیت غرا را **

** ستوده پرده نیشینی که فر معجز او **

** شکسته اختر پرویز و تاج دارا را **

** خجسته کوکب بختش به آسمان می گفت **

** که من خریده ام خورشید عالم آرا را **

** فروغی آن مه تابنده سوی خویشتنم **

** چنان کشید که رخشنده مهر حربا را **

 

      نظرتون چیه؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر
آسمان جمعه 2 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:23 http://asemaneabi62.blogfa.com

سلام
دره بهشت آنقدر سیاه؟

اشکان شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:45 http://tabootsaz.blogfa.com

سلام ، وبلاگ زیبائی داری ، خسته نباشی
تو سنگ قبر هستی من هم تابوت ساز !!!
یه سری به من بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد