دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

آتش های دل

 

       می زند آبی بر آتش های دل                                     قطره قطره اشک لرزان خسته ام
شهپره پروازه من آخر شکست                                    از نشستن ای رفیقان خسته ام
      ساقرم خالی زمی من تشنه کن                                    جرعه ای ای می پرستان خسته ام
می چکد این اشک دردالود من
از شب و این درد پنهان خسته ام

من که آزادی شعارم بوده است
این چنین در بند و زندان خسته ام
ظالمان روی زمین تشنه به خون
زین ستم بر خاک خوبان خسته ام
گر چه دورم عشق من ای خاک من
از غم خلق پریشان خسته ام
گر چه دورم عشق من ای خاک من
از غم خلق پریشان خسته ام

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 5 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 18:49

سلام
ممنونبخاطر شعر زیبایی که برام نوشتین.
اینی هم که اینجا نوشتید قشنگه.
راستی میلاد اما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد