دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

ودیگر اثر چلچله ای نیست......

 
گفتی که منو دوست نداری هیچ گله ای نیست
 
بین منو وعشق تو ولی فاصله ای نیست
 
گفتم که کمی صبر کن وگوش به من کن
 
گفتی که کمی فکر خودم باشم وآنوقت
 
جز عشق تو در خاطر من مشغله ای نیست
 
رفتی تو خدا پشت وپناهت به سلامت
 
بگذار بسوزد دل من مسئله ای نیست
 
امروز چرا می کنی ام خواهش وزاری
 
امروز که از عشق تو دردل اثری نیست
 
حالا تو برو فکر خودت باش که از تو
 
در قلب بسته ی من خاطره ای نیست
 
آری آری تو برو دست خدا پشت وپناهت
 
بگذار بسوزد دل تو مسئله ای نیست
 
هرگز نگویم که تو را دوست ندارم
 
اینجا دگرت جای فغان وگله ای نیست
 
پرواز عجب عادت خوبیست که داری
 
ولی حیف تو رفتی ودیگر اثر چلچله ای نیست......
 
نظرات 3 + ارسال نظر
غول چراغ جمعه 22 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 21:01

پیش آن سلسله مو ، مشت ما واشده بود
وسط این همه کوه ، تیشه رسوا شده بود


همه در ساحل عشق تشنه می رقصیدند
روح من روز عطش ، مثل دریا شده بود

باز غوغا شده بود باز غوغا شده بود
بهترین لحظه عشق با تو پیدا شده بود

گرچه ای دف زن مست شیشه ی باده شکست
یک بغل مستی و نور قسمت ما شده بود

دیدمت زین همه شب در شب کشتن خویش
آنقدر می زده بود تا اهورا شده بود

رفته بودم به برش پیرهن پاره کنم
یوسف از فرط جنون چون زلیخا شده بود

رضا جمعه 22 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 21:03 http://www.rezanaghizadeh.mg-blog.com

دوست عزیز ازمطالب استفاده کردیم
ایام خوشتان را تبریک می گویم برای گرفتن یادگاری به وبلاگ ما سر بزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما برسد و بازدیدکنندگان شما گوچه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند
به علت حجم بالای عکسهای آموزشی ما شما اول تمام صفحه های اینترنتی را ببندید و کمتر از 5 دقیقه صبر کنید تا وبلاگ ما لود شود خیلی خوشحال میشوم ازاین فرصت نهایت استفاده را ببرید
پیروز باشید به امید روزی که موضوع وبلاگهای من باعث ایجاد همکاری دو جانبه وبلاگهایمان شود
www.rezanaghizadeh.mg-blog.com
http://emailiranian.persianblog.com

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین جمعه 22 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 21:06 http://rue.blogsky.com

بگذار بسوزد دل من مسئله ای نیست.....
دلت شاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد