دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

می خواستمت

 

می خواستمت تو را ، تنهام گذاشتی

 

برای اشکام وقتی نذاشتی

 

دلتو فروختی به یه کسه دیگه

 

ولی نگاهت اینو نمیگه

 

می خواستمت

 

ولی نموندی

 

عشقم بودی

 

دلمو سوزوندی

 

باید بمیرم این روزو نبینم

 

چون بهتر که بی تو بمیرم

 

چشمای نازت صدای سازت

 

چقده خوبه صدای آوازت

 

توی خیابون یا توی ایوون

 

هر جا می شینم تو رو می بینم

 

می گم که ای کاش پیشت می موندم

 

دستام تو دستت واست می خوندم

 

دستمو خوندی پیشم نموندی

 

بدون دلم رو بد جور سوزوندی

 

می خوام بخوابم تا لحظه دیدار

 

تا باصدای نازت بشم بیدار

 

با بی کسی هات من بودم که ساختم

 

دل بهت سپردم سر به زیر انداختم

 

این غمار عشقو من نشناختم

 

ساده بودمو زندگیمو با ختم

 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
عطیه بهرامی دوشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 21:47 http://teiho.blogfa.com/

سلام
این ۳تا آپ آخرت حرف نداره
موفق باشی
در پناه حق

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین سه‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:25 http://rue.blogsky.com

سلام
ممنون سر زدی
منم دلم تنگ شده
اگه تونستی یه سر به من بزن آخه تولده
شعر هم بی نهایت زیبا بود...آفرین به انتخابت
دلت شاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد