دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

virgin

 

سلام خوبید

من این مطلب را از وبلاگه   >>> آلبالو خانوم <<<  برداشتم

http://chickenlittle.blogsky.com

آخه خیلی قشنگ بود

نظر شما چیه؟

 

 

من باکره ای هستم

 

که طفلی در بطن دارد

 

من "نمیروم که بمیرم"

 

مرا "میبرند که بکشند"

 

ولی می رسد روزی

 

که من بازگردم...

 

روزی که زندانیان

 

گزمه های فراری را دنبال کنند

 

روزی که قدیسه با شیطان همبستر شود 

 

روزی که آب بسوزاند

 

و آتش تنها مرهم آن باشد

 

روزی که خدایان سرگردان

 

از گدایان لقمه ای نان طلب کنند

 

و قضات حکم مرگ خویش را امضا نمایند

 

و فاحشگان با کوزه ای از نور به دوش

 

و لقمه ای معرفت در دست

 

به ملاقات راهبه های زندانی در دیر های تاریک بروند

 

آری میرسد آن روز

 

که من بازگردم

 

و طفلم را به دنیاآورم.

 

طفلی که نیمیش خدا

 

ونیم دیگرش شیطان است!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد