دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

سنگ نوشته

 

سر قبر شخصی نوشته شده بود :

 کودک که بودم می خواستم دنیا را تغییر بدهم

 وقتی بزرگتر شدم متوجه شدم که دنیا خیلی بزرگ است

 من باید کشورم را تغییر بدهم

 بعد ها کشورم را هم بزرگ دیدم

و تصمیم گرفتم شهرم را تغییر دهم .

 در سالخوردگی تصمیم گرفتم خانواده ام را متحول کنم .

اینک من در آستانه مرگ هستم می فهمم که

 اگر روز اول خودم را تغییر داده بودم شاید می توانستم دنیا را هم تغییر دهم.

معرفه النفس انفع المعارف:خودشناسی مفیدترین دانش است.

 

 لطیف ترین کلمه((لبخند)) است...آن را حفظ کن.

 ضروری ترین کلمه((تفاهم)) است...آن را ایجاد کن.

سالم ترین کلمه((سلامتی)) است...به آن اهمیت بده.

اصلی ترین کلمه((اعتماد)) است...به آن اعتماد کن.

دوستانه ترین کلمه((رفاقت)) است...از آن سو استفاده نکن.

زیباترین کلمه((راستی)) است

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
علی تنها جمعه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 19:27 http://www.harameshgh.blogsky.com

سلام وبلاگ خوبی داری ممنون که منو تو لیگ روزانه قرار دادی من هم تو را تو لیگ دوستان قرار میدام به من هم سر بزن فدات علی تنها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد