دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

محبوبم

 

درین تنهایی که خواب از چشمان ربوده است


به تو می اندیشم


می دانی اگر دوست داشتن تو کار اشتباهی است


پس قلبم به من اجازه نمیدهد کار درستی انجام دهم


چرا که در تو غرق شده ام


و هرگز بدون تو در کنارم نجات نخواهم یافت


من همه وجودم را نثار می کنم


تا تنها یک شب دیگر در کنار تو باشم


تمام زندگی ام را به خطر می اندازم


تا تورا یکبار دیگر در کنارم حس کنم


چرا که قادر نیستم


تنها با خاطره سرودمان زندگی کنم


من همه وجودم را در راه عشق تو فدا می کنم


محبوبم


می توانی مرا حس کنی و تصور کنی که من


به چشمانت خیره شده ام؟


تورا به روشنی می بینم


زنده و جاوید در ذهنم جا گرفته ای


با اینحال همچون ستاره بخت من


از من دور هستی


من همه وجودم را نثار  می کنم...


تمام زندگی ام را به خطر می اندازم...

نظرات 2 + ارسال نظر
یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین) سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:46 http://rue.blogsky.com

سلام
خیلـــــــــــــــــــــــــــــــی زیبــــــــــــــــــــــــــا بود
دروغ گفتم.......
من حتی به باران هم دورغ گفتم.......
که دل تو به وسعت دریاست...........
چرا که تو حتی چند بند انگشت هم در دلت جایی برای من کوچک نداشتی...............
دلت شاد داداشی

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین) پنج‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:12 http://rue.blogsky.com

چه فایده من اگر قشنگترین شعرهای عالم را بسرایم و تو با حجب و حیای خود فقط بگویی : خیلی قشنگند ! وقتی که چشم های تو قشنگ تر از شعرهای من هستند و من هیچ وقت نتوانسته ام چشم در چشم تو بدوزم و بگویم : خیلی قشنگند..
دلت شاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد