دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

تو


speranze che sperai,
آرزوهایی که خواسته بودم،

sorrisi e pianti miei.
خنده ها و گریه های من.

Promesse di allegria
وعده های شادمانی

e sogni in cui
و رویاهایی که در آن

volai.
پرواز میکردم.

Ed il primo spietato Amor mio
و اولین عشق بی رحم من

siete per me.
مال من هستی.

Perduti e persi mai
رفتی اما هرگز نمیرود

Di voi mi appassionai.
عشق من نسیت به تو

Su di voi giurai
به نامت قسم میخورم

e mi ci tormentai.
برایم عذاب آور است

Pare niente ma
به نظر مهم نیست اما

il cuore era il mio
قلب من بود

poi c'eri Tu...
بعد تو بودی...

Vento soffierà,
باد میوزد،

la pioggia pioverà,
باران میبارد،

la nebbia velerà,
مه میپوشاند،

il sole picchierà.
خورشید میسوزاند.

Ed il ricordo
و خاطره

il ricordo di Te,
خاطره تو

non passa mai
هرگز محو نمیشود

non passa mai.
هرگز نمیرود.

Ma che buoni
اما چه خوب بود

quei baci fra noi.
آن بوسه های ما.

Forse tu,
شاید تو،

non vuoi smettere mai.
نخواستی تمامش کنی.

Per vederti mi bastano
دیدنت برایم کافیست

gli occhi lucidi.
چشمان روشنت

Se ti piace e se
اگر دوست داشته باشی و اگر

ancora tu vuoi
هنوز بخواهی

nel ricordo,
آن خاطرات

anche senza di noi
حتی بدون ما

tutto torna possibile,
برگشت پذیر است،

anche tu,
حتی تو،

sei qui,
اینجا هستی،

oh!!
آه !!

Qui nel cuore mio......
اینجا در قلب من ...

I ricordi non passano mai
خاطرهایت همیشه خواهد ماند

eccoli qui.
در اینجا.

Sono molto più forti di noi .
آنها پایدار تر از ما هستند.

più vivi.
زنده تر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد