دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

موسوی گرمارودی

 

پیش از تو اقیانوسی را نمی شناختم

که عمود بر زمین بایستد

پیش از تو خدایی را ندیده بودم

که پای افرازی را وصله دار به پا کند

و مشکی کهنه بر دوش کشد

و بردگان را برادر باشد

سحر از سپیده ی چشمان تو می شکوفد

و شب در سیاهی آن به نماز می ایستد.

هیچ ستاره نیست که وامدار نگاه تونیست

لبخند تو اجازه ی زندگی است...

کدام وامدارترید؟

دین به تو یا تو بدان؟

هیچ دینی نیست که وامدار تو نیست...

                                                          موسوی گرمارودی

 

نظرات 2 + ارسال نظر
یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 21:08 http://rue.blogsky.com

به هم که می رسیم
سه نفریم
من و تو و بوسه
از هم که جدا می شیم
چهار نفریم
تو و تنهایی .................. من وعذاب
.
.
.
دلت شاد
ولنتاین مبارک

پریا جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 14:42 http://padme.blogsky.com

سلام....مرسی که اومدی...مرسی که نظر دادی...خیالت راحت باشه...! اگه تو آینده کسی هم بیاد ترجیح می دم بجای این که فقط برای اون بنویسم، با هم برای یک هدف بنویسیم!!!
برای نوشتن این شعر هم که من کاره ای نبودم...مال آقای گرمارودی بود که خودمم بدون اجازه نوشته بودم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد