دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

۰۰۰/۱۰ نفر

 

سلام

خوبین همه شما خوانندگان که گاهی وقتا که بی کار می شین میاین اینجا و به من سر می زنید

من الان تو اوج خوشحالی هستم

برای اینکه وبلاگم به حدود ۰۰۰/۱۰ خواننده رسیده این یعنی این که من اسم زوارم را جاودونه کردم

چیزی و جایی که تمام عشق من از اون مشعت می گیره

این موفقیت را به خودم که باورش نمی کنم  واقعا تبریک میگم

تو این مدت خیلی کارا کردیم که خوب با شکست روبرو شد

مثلا ایجاد گروه : این هم گروه ما اگر دوست بشید خوشحال میشیم

http://groups.yahoo.com/group/zoeram

اگر عضو بشید خیلی خوشحال میشم

در ضمن موضوعش هم بیشتر شعر
ه

اما بازم خدا را اشکرم برای این که من عاشق وبلاگم  و اسم زوارم هستم

ممنون که به من سر زدین تا به این موفقیت برسم

بیشتر به من سر بزنین

 

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد آقا سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 23:58 http://nadaram.com

سلام دمت گرم خیلی وب توپی داری بهش برس زورام و زنده نگه دار اگه نداری به حاج حسو و خان مدیونی.
سلامم رو به ممد اکو برسون
از طرف من لپ های گلو مامو و رو گاز بگیر

محمد چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 00:03

salam sarvaram
mikhastam begam age mikhay webet bahaltar beshe chandta axe mashti az zoeramo ham bezar too webet melat bian bebinan jiigareshoon hal biad
ezat ziad

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد