دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

فکرشو کن

 

فکرشوکن یه شب باهم یه گوشه ای تنها باشیم

 با چارتا دیوار و یه سقف جدا ازاین دنیا باشیم

من باشم وتوباشی و یه جفت دلهای بی قرار

 فرصت خوب انتقام ازلحظه های انتظار

 فکرشوکن عروسکم به اون شب پرالتهاب

چشماتوروی هم بذار امشب به یاد من بخواب

 فکرشوکن دستای من روقلب توجون بگیره

دل,دل بی قرارتو توسینه آروم بگیره

 

 نه ساعتی باشه که شب سربره وتموم بشه

 نه هیچ کسی سربرسه ثانیه ای حروم بشه

                                       هرگزندیدم به گلی لبخند زیبای تو را

                                                                    هرگز نمی گیرد کسی در قلب من جای تو را

 

نظرات 2 + ارسال نظر
هدا شنبه 20 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 00:30 http://dokhtarebarfi.blogsky.com

سلام من آپ کردم :)

اینشوشیناک دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 20:32 http://mahoond.blogsky.com

آخی عاشقی واقعا بد دردیه
می دونم چی میکشی ولی سعی کن منطقیش کنی
سعادتمند باشی
من هم آپ کردم
منتظر نظرت هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد