دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

تو

 

تو بخوای

دنیا رو عاشق می کنم

تو بخوای

قد شقایق می کنم

 

توبگو

حالا که عاشق منی

تو بگو

اگه که باور منی

 

وقتی میای

به بوی تو

مست شقایقها

می شم

از تو نگاه عاشقت

تو سینه ام رها می شم

 

گلبرگ اون ناز تنت

وقتی که بارون می زنه

وقتی شمیم اون نگات

به قلب من سر می زنه

 

مثل صدای بارونی

گرمایی اما ارومی

تو گریه و تبسمی

تنها ترین ارزومی

 

تو تکه گم شده ام

وصله قلب دربدر

تو حراج زندگی

پیدا شدی چو رهگذر

 

وقتی که فریاد تو گلوم

گم شده بود خیالی بود

اون نگاه عاشقت

زندگی بود بهاری بود

 

خدا شدی تو قلب من

نفس شدی به حنجره

چو خونی تازه در رگم

رها شدی رها به هم

 

بزار بازم  برات بگم

از رنگ اون چشمات بگم

از دو قلب مهربون

عاشقونه فدات بگم

 

می دونی که میمیرم برات

وقتی نگات سر می زنه

وقتی نگاه عاشقت

به قلبم بوسه می زنه

 

پس بدون قلب ودلم

مال تو شد

از تو کتاب زندگیم

دوست دارم سهم تو شد

 

نظرات 1 + ارسال نظر
یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 20:59 http://rue.blogsky.com

کوچک که بودیم چه دلهای بزرگی داشتیم

اکنون که بزرگیم چه دلتنگیم

کاش همان کودکی بودیم که حرفهایش را از نگاهش می توان خواند

اما اکنون اگر فریاد هم بزنیم کسی نمی فهمد

و دلخوش کردیم که سکوت کرده ایم

سکوت پر بهتر از فریاد توخالیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد