دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

دلم گرفت...

 

دلم گرفت ای هم نفس  ... پرم شکست تو این قفس
تو این غبار تو این سکوت ... چه بی صدا نفس نفس
از این نامهربونی ها دارم از غصه می میرم
رفیق روز تنهایی یه روز دستاتو می گیرم
تو این شب گریه می تونی ... پناه هق هقم باشی
تو ای همزاد هم خونه ... چی میشه عاشقم باشی
دوباره من . دوباره تو . دوباره عشق . دوباره ما
دو هم نفس . دو هم زبون . دو هم سفر. دو هم صدا
تو ای پایان تنهایی ... پناه آخر من باش
تو این شب مرگی پاییز ... بهار باور من باش
بذار با مشرق چشمات ... چشمم روشنترین باشه
می خوام آیینه ی خونه ... با چشمات هم نشین باشه

 

نظرات 1 + ارسال نظر
اسیر فراق پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 22:50 http://sereshk.blogsky.com

دل سخت گرفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد