دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

با تو آغاز میکنم

 
با تو آغاز میکنم  خوب من به نام تو
می نویسم قصه ای تازه از الهام تو
ای شروع دلپذیر مثل خورشید بی نظیر
به تو تقدیم میکنم عشق را از من بپذیر
ای قشنگترین بهانه واسه گفتن ترانه
من یک عشق جاودانه به تو تقدیم میکنم
در این غربت شبانه با صداقت عاشقانه
قلبم را با این ترانه به تو تقدیم می کنم
ای  طلوع  ماندگار  گل  همیشه  بهار
به تو تقدیم میکنم هر چه هست در روزگار
گفته ها ناگفته ها هر چه هست در باورم
به تو تقدیم میکنم آرزوی آخرم
 
ای قشنگترین بهانه واسه گفتن ترانه
من یک عشق جاودانه به تو تقدیم میکنم
در این غربت شبانه با صداقت عاشقانه
قلبم را با این ترانه به تو تقدیم می کنم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد