دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

تازه فهمیدم

 

روزی که شکستم اما دلتو بهم ندادی

روزی که تو اوج سرما تو خونت راهم ندادی

تازه فهمیدم سرابی ...تازه فهمیدم حبابی

 

روزی که ضجه زدم گفتم کجایی؟
چشم لا مذهب تو کردم هوایی

اروم از من دور شدی محل نذاشتی

گفتی که برو کنار بد سرراهی

تازه فهمیدم سرابی ...تازه فهمیدم حبابی

تازه فهمیدم یه خوابی یه سوال بی جوابی

 

وقتی تو زندون شدم از سر عشقت

وفتی از بر میکشیدم نقش چشمت

وقتی قربونی شدم برای جونت

بی محل رفتی ندیدم حتی اشکت

 

تازه فهمیدم سرابی ...تازه فهمیدم حبابی

تازه فهمیدم یه خوابی یه سوال بی جوابی

تاز فهمیدم که تو عشق من کجایم تو کجایی!

 

شبی که گفتم میمونی؟از تو چیزی نشنیدم

تو ارزوی دستات مردمو شوقی ندیدم

تازه فهمیدم سرابی ...تازه فهمیدم حبابی

تازه فهمیدم یه خوابی یه سوال بی جوابی

تاز فهمیدم که تو عشق من کجایم تو کجایی!

تازه فهمیدم تو این راه یه گناه نا ثوابی

 

یه زمون میاد نباشم یه دفه گم شم رها شم

یه زمون میگی نمیخوام اسیر دست بلا شم

ولی من میگم که بی تو تازه بال و پرگرفتم

نمیخوام عاشق بمونم پای حرفمم نشستم 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
پویا پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 13:19 http://www.pooyamcs.blogsky.com

سلام
اگه آخر شعر ها بنویسد از کیه بهتره نه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد