دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

برای تو

خانه خراب تو شدم به سوی من روانه شو 

سجده به عشقت می زنم منجی جاودانه شو

                    ای کوه پرغرورمن سنگ صبور تو منم                   

 ای لحظه ساز عاشقی عاشق با تو بودنم

روشنترین ستاره ام می خواهمت می خواهمت

تو ماندگاری در دلم میدانمت میدانمت

                      ای همه وجود من نبود تو نبود                     

من ای همه وجود من نبود تو نبود من

                ای همه وجود من نبود تو نبود من                

ای همه وجود من نبود تو نبود من

نظرات 1 + ارسال نظر
بی خیالی سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 19:08 http://ehhmm.blogsky.com

سلام به دوست گل خودم
خوبی؟؟؟
خبرهای داغ و تنوری در ///// بی خیالی ////////
بی خیالی آپ شد و منتظر حضور گرم شماهاست
البته با نظر
منتظرتونم در ehhmm.co.sr
دیر نکنی ها
*** فعلا ***

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد