دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

گل نفرست

واسه من گل نفرست

دیگه دوست ندارم

نمی خوام گذشته ها را به خاطر بیارم

می دونی میون ما هر چی بود گذشت و رفت

اون بهار آشنایی زود گذشت و رفت

دیگه از دوستت دارم حرفی نزن

آخه عشقی نیست میون تو من

من و تو بنده یه ما و منیم

اما عشق یعنی با هم یکی شدن

از دلم می پرسم آیا تو را می بینم دوباره

می پیچه صدات تو گوشم که با خنده می گی آره

خنده های تو فریب گریه های تو دروغ

تو چی بودی واسه من یه چراغ بی فروغ

دیگه از دوستت دارم حرفی نزن

آخه عشقی نیست میون تو ومن

من و تو بنده یه ما و منیم

اما عشق یعنی با هم یکی شدن

نظرات 1 + ارسال نظر
لیلا سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 21:14

سلام
این شعرها رو به خودت می گی دیگه نه!؟
دره بهشت رفتی؟؟؟!!!

نه لیلا جان این شعر ها یا مال خواننده هاست یا از توی کتاب در می آریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد