دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

ساعد مراغه‌ای

می‌گویند زن‌ها در موفقیت و پیشرفت شوهرانشان نقش بسزایی دارند.

ساعد مراغه‌ای از نخست وزیران دوران پهلوی نقل کرده بود:

زمانی که نایب کنسول شدم با خوشحالی پیش زنم آمدم و این خبر داغ را به

اطلاع سرکار خانم رساندم...

اما وی با بی‌اعتنایی تمام سری جنباند و گفت «خاک بر سرت کنند؛

فلانی کنسول است؛ تو نایب کنسولی؟!»

گذشت و چندی بعد کنسول شدیم و رفتیم پیش خانم؛ آن هم با قیافه‌ایی

حق به جانب...باز خانم ما را تحویل نگرفت و گفت «خاک بر سرت کنند؛

فلانی معاون وزارت امور خارجه است و تو کنسولی؟!»

شدیم معاون وزارت امور خارجه؛ که خانم باز گفت «خاک بر سرت؛

فلانی وزیر امور خارجه است و تو...؟!»

شدیم وزیر امور خارجه گفت «فلانی نخست وزیر است... خاک بر سرت کنند!!!»

القصه آنکه شدیم نخست وزیر و این بار با گام‌های مطمئن به خانه رفتم و

منتظر بودم که خانم حسابی یکه بخورد و به عذر خواهی بیفتد.

تا این خبر را دادم به من نگاهی کرد؛ سری جنباند و آهی کشید و گفت:

«خاک بر سر ملتی که تو نخست وزیرش باشی!!!»

نظرات 1 + ارسال نظر
افسانه پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 13:19 http://mosafere-tanha.blogsky.com

سلام،خوبی؟
خدایا بفهمان که بی تو چه می شوم ، اما نشانم نده!

خدایا،هم بفهمان و هم نشانم بده که با تو چه خواهم شد !

آپ کردم،خوشحال میشم یه سر بزنی

فعلآ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد