دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

دره بهشت

این اسم مقدسه به اندازیه کلمه عشق و نماز و ...

تولدت مبارک بهار خزان شده

فصل فصل عاشق شدن من

فصل فصل میلاد عشق من

فصل فصل تولد نام زیبای تو

بهار

ای فرزانه لیلای عمر کوتاه عاشقی

نیستی تا بر روی آفتابگردان ها طلوع نور بپاشی                                      16/3/1387

 بالاخره نیمه های خرداد شده و

خرداد ماه همیشه برای من

فصل عاشقی و عاشقی کردن

بوده 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

امروز تولد بهاره

امسال خیلی با خودم فکر می کردم که بای تولدش چی تو وبلاگ بنویسم. الان داشتم دفتر دل نوشته ها زمان خدمتم رو میدیدم که یه دفعه به این برخوردم.

نظرات 2 + ارسال نظر
pix2pic پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 17:15 http://pix2pic.blogsky.com

سلام عزیزم تبادل لینک میکنی؟
(pix2pic)من با این نام لینک کن
منتظرمااا>حتما بهم سربزن خوشحال میشم
برای پیشرفت بهم نیاز داریم پس....

LBS پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 20:51

سایت LBS وابسته به شرکت آرمان مبتکران با موضوع « آموزش زبان از طریق اس ام اس » آمادگی خود را جهت تبادل لینک با تمامی سایت ها و وبلاگ های با بازدید روزانه مناسب اعلام میدارد.
Learn By Sms
ضمنا طرح جدید « کسب درآمد از طریق اس ام اس » نیز با استقبال فراوان کاربران مواجه شده است و تعداد زیادی از از کاربران در مدت کوتاه درآمد مناسبی دریافت نموده اند. حتما صفحه مربوط به کسب درآمد را مطالعه بفرمایید.

در صورت تمایل به تبادل لینک ، سایت ما را با عنوان :
« کسب درآمد از طریق اس ام اس »
و با لینک :
www.LBS.ir
در صفحه اصلی سایت خود قرار داده و اطلاع دهید تا متعاقبا لینک شما نیز قرار گیرد.

موفق باشید
مدیریت LBS
www.LBS.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد